معاون شهردار: برای بهای آرم های طرح ترافیك 91 طبق مصوبه عمل می كنیم
نوشته شده توسط : zwembril

'سیدجعفرتشكری هاشمی' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ممكن است با ابلاغ مصوبه مجبور شویم بخشی از پول های دریافت شده از متقاضیان را بازگرداندیم و یا بالعكس از آنان پول اضافی دریافت كنیم كه بستگی به مصوبه دارد.

وی اظهار داشت: در جلسه ای كه با حضور شورای عالی ترافیك كشور برگزار شد، اكثریت اعضای این جلسه با افزایش 10 درصدی نسبت به قیمت طرح ترافیك سال 90 نظر موافق بودند، اما هنوز این مهم ابلاغ نشده است.

تشكری هاشمی گفت: طبق روال قانونی، وقتی موضوعی در شورای عالی ترافیك كشور دارای اكثریت آرا باشد، باید به تصویب وزیر كشور برسد و برای اجرا ابلاغ شود.

معاون شهردار تهران گفت: در زمان حاضر برای آنكه مردم دچار مشكل نشوند و به موقع آرم های طرح ترافیك میان متقاضیان توزیع شود، از آنان خواستیم تا مبلغ علی الحساب را پرداخت كنند تا واگذاری آرم دچار مشكل نشود.

تشكری هاشمی درباره توزیع آرم های روزانه اظهار داشت: طبق برنامه 10 درصد آرم های روزانه در سال 90 توزیع شد و این مهم نیز امسال اجرا می شود. این تجربه را همچنان دنبال خواهیم كرد و شیب سهمیه آرم ترافیك سالانه را بتدریج به سمت آرم های هفتگی و ماهانه ببریم.

وی ادامه داد: خیلی از افراد ممكن است در تمام سال نیازمند آرم ترافیك نباشند و فقط گاهی اوقات مجبور به ورود در محدوده طرح ترافیك شوند؛ بنابر این باید به این سمت پیش رویم كه آرم روزانه بیشتر بین شهروندان توزیع شود.

وی تاكید كرد: تعداد خودروهایی كه در محدوده تردد خواهند كرد، بیش از مصوبه نخواهد شد.

تشكری هاشمی گفت : برای توزیع آرم طرح ترافیك با مشكلی مواجه نخواهیم شد و تا پایان سال جاری تمام آنها توزیع می شود.

نرخ آرم طرح ترافیك 91 در زمان حاضر با 10 درصد افزایش به تصویب شورای شهر رسیده است.

تهرام/ 9136 /1556/





:: برچسب‌ها: جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: